The Calm
S1, E11: Med lav matforsyning i leiren, leder Clarke og Finn en gruppe ut for å jakte på mat og ender opp med å sette Finns liv i fare. I mellomtiden gir Raven Bellamy et tilbud han ikke kan avslå.