S1, E2: Etter å ha undersøkt hvordan man forbedrer jordkvalitet og lagt en fantastisk plan for å drive vellykket gårdsdrift, blir Rio og Mike tvunget til å finne en ny strategi når værmeldingen ikke peker i deres favør. Mike prøver å løse utfordringene med den døde jorda mens Rio prøver å få kontakt med sine nye naboer ved Bowmans kurvfest. Isteden ender hun opp med å krydre det romantiske forholdet med Mike.