S1, E5: Midt på natten oppdager Damien Rania liggende på kjøkkengulvet. Oppholdet hennes på sykehuset er en sjanse for alle som kommer på besøk til å ta et oppgjør. For Fara er det sannhetens øyeblikk som ansporer henne til å finne sin fremmede far.