S11, E21: Sheldons forhold til tegneseriebutikken forandres når forfatteren Neil Gaiman («Coraline», «American Gods») setter Stuarts butikk på kartet. Og vennskap trues når Raj tar æren for Pennys astronomiske oppdagelse.