The Consequences of Making Yourself at Home
S1, E2: Når Trey tilbringer sin første natt på The Nest, oppdager han bevis på at Jim og Julia en gang hadde et mer eventyrlig forhold enn han hadde forestilt seg, og han må fjerne det.