S6, E2: Når levningene av et par blir funnet i en hule i nasjonalparken, må teamet pusle sammen identiteten til mannen og kvinnen i tillegg til å oppklare forbrytelsen. Etter å ha forhørt to mulige mistenkte, identifiserer de kvinnen som en markedsføringssjef som også var sin partners AA-sponsor, noe som gir dem ledetråder som hjelper dem å avsløre sannheten. Booths kjæreste Hannah Burley...