S7, E6: En kryptisk beskjed skrevet i menneskeblod blir oppdaget på et nasjonalmonument. Idet Jeffersonian-teamet drar på rebusløp for å løse saken, innser de at deres teknologisk kunnskapsrike mistenkte (gjesteopptreden av Andrew Leeds) alltid ligger et skritt foran dem. Booth og Brennan leter etter det perfekte hjemmet til sin nye familie.