S5, E10: Alicia er sjokkert over å få vite at en tidligere klient testamenterte henne sine millioner, men Lockhart / Gardner bestrider raskt testamentet på vegne av den avdødes kone. I mellomtiden ber Diane Kalinda om sjekke Damians bakgrunn. I tillegg er Eli og Marilyn bekymret for at Peter skal bli sett sammen med Alicias mer tvilsomme klienter på Florrick / Agos feriefest, i episode 100.