S5, E13: Et menneskeskjelett blir funnet i skyttergravene på en gammel borgerkrigsslagmark, og Brennan og Booth settes på saken. Til tross for de historiske omgivelsene identifiserer Brennan raskt levningene av Dan Pinard – en tannlege fra nåtiden. Mens Booth gransker mistenkte, inkludert offerets tidligere kjæreste, jobber Hodgins og praktikant Vincent Nigel-Murray (gjesteopptreden av Cartwright) på...