S3, E22: Fast bestemt på å beskytte sin søster, tar Jeremy et valg som vil forandre alt i Sesong 3-finalen. Elena lengter etter en enklere tid da foreldrene, Grayson (JASON MACDONALD) og Miranda (ERIN BEUTE), og tanten hennes, Jenna (SARA CANNING), fremdeles levde – og hennes største bekymring var forholdet med Matt. Stefan og Damon forlater Mystic Falls sammen på et oppdrag, men skiller snart lag når E...