S1, E2: Sasha prøver å finne plassen sin i denne nye vennegruppen, som gjør det vanskelig for henne. Ikke lett, spesielt ikke når Anna inviterer henne på bursdagsfest. Det er et sjeldent privilegium som bare gis til noen få utvalgte. Men Sashas foreldre insisterer på at hun skal ta med seg Pauline. Det er ikke en god idé, for søsteren hennes er kjent for å være snakksalig.