S1, E5: Nina tar mot til seg og prøver å endre situasjonen. Moa gjør også ting hun ikke har turt å gjøre, men det blir ikke slik hun hadde forventet. Rune ønsker å fokusere på høstdugnaden, men han klarer ikke å riste av seg bekymringene.