S9, E11: Meredith, Derek, Cristina og Arizona får viktige nyheter om flykrasj-søksmålet. Richard unnviker Catherines romantiske tilnærmelser, og Jackson får en av Mark Sloanes gamle pasienter. Samtidig begynner Dereks hånd å bli bedre.