The End Of The Affair
S3, E3: Klaus og Stefan ankommer Chicago – hvor Stefan møter en vampyr (CLAIRE HOLT – Pretty Little Liars, H2O: Just Add Water) som er like interessert i ham nå som hun var for flere tiår tilbake. I et tilbakeblikk til 1920-tallet kommer Stefan ansikt til ansikt med et sjokkerende kapittel fra hans ville fortid. Og når Damon får et tips om hvor Stefan og Klaus befinner seg fra en uventet kilde, følger ...