S1, E6: For å vinne respekt i lokalsamfunnet deltar Mike og Rio i fesjå-konkurransen om beste høne med sin premiehøne Priyanka. Imens vokser de romantiske følelsene mellom Rudy og Constance, helt til noen dukker opp fra Rudys fortid. Kay og Beau sliter med ekteskapsproblemer.