The Exploding Meatball Sub
S6, E20: Lily og Barney reagerer dårlig når Marshall endelig slutter i jobben hos Goliath National Bank for å drive frivillig arbeid i en miljøvernorganisasjon. Ted og Zoeys ulike standpunkt om Arcadia kommer mellom dem.