S10, E15: Når levningene etter en gambler blir funnet i en makuleringsmaskin risikerer Booth tilbakefall som spilleavhengig når han og Brennan etterforsker illegale poker-buler. I tillegg finner Hodgins opp et nytt produkt til laboratoriet, og Brennan og Booth mottar spennende nyheter.