Spain’s Elite Police: Beyond limits The First 24 Hours
S1, E1: Few officers gain access to the elite corps of the Spanish National Police, one of the most demanding training courses in the world; candidates experience a grueling first 24 hours at the GEO training camp in Guadalajara.