S2, E1: Mens hun jobber med sitt nyeste spill, tar Najja en unik og morderisk tilnærming til ritualer. Etter å ha fått skadene sine vurdert har Terence all veiledningen han trenger til reisen gjennom seks dimensjoner som ligger foran ham.