S6, E2: Jim blir utilsiktet med som gjest på et talkshow, hvor han gjør Cheryl sint ved å uttrykke sterkt at menn ikke bør la kvinner gjøre dem "feminine". Han bruker sin motvilje mot å dra på Danas babyshower som eksempel.