S3, E14: Cain føler seg lite respektert av Logan Kim når han settes til side i en viktig avgjørelse om Conrad. I mellomtiden jobber legene sammen for å prøve å redde livet til to store Red Rock-donorer som ble skadet i en vannskuterulykke. Irving og Devon innser at tre av pasientene deres med ulike symptomer kan være trigget av akkurat samme ting. Bells tilskuddsfirma viser seg å være mer lukrativt enn noen hadde sett for seg, men et uventet problem kan vise seg å sette alt på spill.