S1, E3: Mollymauk Tealeaf introduserer et farlig, nytt nummer for å trekke publikum tilbake til tivoliet sitt. Beau møter sin hemmelige informant blant attraksjonene, mens Jester viser Fjord hvordan man morer seg og Caleb og Nott prøver å stjele en sjelden magisk ingrediens.