The Former Addict & The Future Bride
S1, E4: Khloé og hennes team av eksperter hjelper to kvinner som begge har et usunt forhold til mat. Jesse har slitt med narkotikamisbruk, og Lauren begynte å trøstespise etter en traumatisk hendelse.