S3, E17: Sydney og Vaughn jager Covenant-lederen Kazari Bomani for å spore opp en viktig del av Rambaldi-puslespillet. Imens forteller Jack om sine mistanker om sin datter Laurens lojalitet til senator Reed. Laurens mor står overfor en tragedie, og Vaughn avgjør skjebnen til ekteskapet sitt.