S4, E19: Når Phil blir med Claire på sykehuset for en røntgenundersøkelse av hjertet, møter de en familie som forespeiler deres fremtid, og de vet ikke om de liker det de ser. Manny drar med seg Jay for å besøke en potensiell privatskole, og Mitch og Cam arrangerer en morsom "jentedag" for Gloria og Lily, men den blir til en spontan "kulturdag" i stedet.