S1, E5: Rebecca og Jack krangler om å stifte familie. Familiens bakenforliggende historie rundt det dype engasjementet til Pittsburg Steelers avsløres. Etter å ha takket ja til rollen sin i stykket, innser Kevin at manuset hans er relevant for hans eget liv. Randall og Beth opplever noen uventede hendelser.