Sesongavslutning - The Gang Reignites the Rivalry
S5, E12: Etter å ha vært utestengt i ti år, kan laget fra Paddy’s endelig delta i Flipadelphia – byens koppkonkurranse – igjen. Nå må de bare få med sine gamle rivaler, som har blitt voksne.