Young Sheldon The Geezer Bus and a New Model for Education
S4, E13: Sheldon nekter å kjøre bil etter å ha vært i en ulykke med bestemor. Så bruker Missy traumet til sin fordel på skolen. Imens tvinges Meemaw til å ta kirkebussen mens bilen hennes er på verksted.