S1, E7: Etter at barna rynker på nesen av Dres billige favorittrestaurant i sitt gamle nabolag, bestemmer han seg for at tiden er inne for å gi barna en virkelighetssjekk. Han insisterer på at de alle får seg jobb. Men da Andre jr. og Zoey begynner å jobbe på kontoret hans, klarer han ikke å la være å blande seg borti. Og Jack og Dianes innsats for å tjene seg litt penger gjør at naboene tror at familien har det vanskelig økonomisk, noe som gjør Bow flau.