S1, E3: Etter at Nolan og Talia mister kontrollen på et åsted, begynner de å debattere hvorvidt mennesker er fundamentalt gode eller onde og hva det betyr for en politibetjent. Samtidig er Lucy bekymret for at Tim muliggjør hans kones destruktive atferd og ikke tar vare på seg selv.