Lucky Hank The Goose Boxer
S1, E4: Ryktene om oppsigelser florerer, og professorene ønsker å beskytte jobbene sine gjennom fagforeningen, mens Hank prøver en annen strategi. Lily er på jobbintervju på en prestisjefylt skole i New York.