The Great Pretender
S11, E12: Maggie blir opprørt da Meredith unngår spørsmålene hennes om D.C. Bailey og Ben blir bekymret for Bens bror etter at han blir innlagt på sykehuset. Og dr. Herman begynner å bli vennligere stemt mot Arizona. Richard føler at han blir manipulert av Catherine.