S1, E10: Am. dramaserie. Nina Howard overrasker Mac med en fellende avsløring. Sloan vurderer har fått et jobbtilbud og vurderer om han skal slå til. Will, Mac og Charlie tar et oppgjør med Leona og Reese under et spent lunsjmøte. Med: Jeff Daniels, Emily Mortimer, Olivia Munn m.fl. (The Greater Fool) (10:10) (15 år)