S3, E7: Addison og Sam er på tur i Malibu når de plutselig snubler over et par som er innesperret i bilen sin etter en ulykke. På Oceanside Wellness behandler Charlotte, Cooper og Violet en nygift mann som har tatt en overdose Viagra før bryllupsnatten. Pete og Sheldon drar på bar og faller for den samme jenta.