S1, E2: Isabella føler seg usynlig. Hun har ikke mange venner på skolen og bruker mesteparten av tiden sin på å trolle klassekameratene på sosiale medier under en falsk konto. På halloween-festen oppdager Isabella en maske i kjelleren i huset. Når hun tar den på, gir masken henne en nyvunnet selvtillit, men ting endrer seg når masken begynner å kontrollere livet hennes.