S1, E3: Etter hvert som Becky opparbeider seg tillit blant Chloes venner, begynner hun å undersøke hva Chloe holdt hemmelig for Elliot, Livia og de andre. Men et uventet møte med Richard fører til en smertefull konklusjon.