S1, E6: Selva returnerer til jobben sin med fornyet energi og legger frem et nytt terapidirektiv for Elías og Malena. Det viser seg å være mer avslørende enn hun kunne ha forestilt seg. For første gang siden hun møtte paret, føler hun at innsatsen kan ha funket.