S1, E11: Isabels venninne Joyce ber Walter finne mennene som drepte faren hennes, en veddeløpsbane-fan. Med hjelp av litt hestehvisking, oppdager Walter koblinger til en arv Joyce skulle motta fra faren sin, og til noen mystiske menn på banen som Walter mistenker er involvert i dødsfallet til faren hennes. I mellomtiden bestemmer Willa seg for at hun vil søke på college.