S5, E3: Bosch etterforsker nytt bevis som kan omgjøre Borders' dom, men han er overbevist om at de fengslet rett mann. Overbetjent Billets blir tvunget til å håndtere Crate og Barrels rolle i ulykken på apotek-åstedet. Bosch og Edgar sporer pilleoperasjon-bilen til et uventet sted, mens Edgar får sjokkerende nyheter om Gary Wise.