S1, E5: Etter en fuktig natt i Las Vegas blir Charlie motvillig med på en av Jakes fotballkamper. Alan og Charlie oppdager fort fordelene med å dra på disse kampene, og Charlie avtaler en date med en sexy fotballmamma.