Menudo: Forever Young The Legacy
S1, E4: Mens Menudo for alltid vil være en del av det internasjonale boyband-vanviddet fra sent 1990-tallet og tidlig 2000-tallet, reflekterer noen av de tidligere medlemmene over den uløste uretten, skandalene og traumet fra den tiden.