S4, E2: Tyrion gir Jaime en hjelpende hånd. Joffrey og Margaery inviterer til frokost. I Drakeberg mister Stannis tålmodigheten med Davos. Ramsay finner en måte å bruke kjæledyret sitt på. Nord for Muren ser Bran hvor de må gå.