The Little Bit of Paradise
S1, E5: Billy er på farten igjen og ender opp i Chihuahua, New Mexico, med en ny meksikansk venn kalt Segura. Sammen har de flere risikable eskapader - men til slutt risikerer Billy å miste livet.