S8, E25: Tool Times nye produsent, Morgan, arrangerer en krangel i Jerry Springer-stil på programmet. Når han nekter å slutte å nedverdige programmet, sier Tim opp. Jills psykologiprofessor tilbyr henne en bra jobb – i Indiana.