S1, E5: Det er Halloween, og Betty får en rekke skremmende opplevelser – alt fra å kle seg ut til Modes kostymekonkurranse, bare for å oppdage at det ikke er en, til å takle sin voksende tiltrekning til Henry (gjesterolle spilt av Christopher Gorham, «Jake 2.0») mens hennes sjalu kjæreste, Walter, blir sint. Verst av alt er det å finne et armbåndsur Daniel la igjen i leiligheten til en av sine mange kjærester. (Han husker bare ikke hvilken). I mellomtiden besøker Daniel moren (gjesterolle spilt av Judith Light, «Who's the Boss?») på avvenningsklinikken, og Wilhelmina blir forferdet når hun ikke passer inn i en designerkjole.