How I Met Your Mother The Magician's Code: Part One
S7, E23: Lily får veer mens Marshall er i Atlantic City sammen med Barney, så han prøver desperat å komme seg tilbake til New York før babyen blir født. Ted og Robin prøver å distrahere Lily under de smertefulle veene.