S1, E4: Når en menneskearm blir funnet inni magen på en svartbjørn, reiser Brennan og Booth til delstaten Washington for å etterforske saken. De leter etter spor i en liten by og oppdager at det dreier seg om rituell kannibalisme. Et symbol peker i retning av den mistenktes yrke, og Brennan og Booth innser at en obduksjon noen ganger kan være noe mer.