S1, E4: Én katastrofal dag ser ut til å ødelegge hele Tour de France for Jumbo-Visma. For å redde Touren trengs det en mesterplan. Og i et øyeblikk hvor mesteren mislykkes i oppdraget sitt, viser eleven hva han er god for.