The Maternal Combustion
S8, E23: Personligheter krasjer og det blir gnisninger når Sheldon og Leonards mødre endelig møtes. Imens bestemmer Howard seg for å manne seg opp og ta sin del av husarbeidet – men ikke uten litt hjelp fra vennene sine.