The Meat Puzzle
S2, E13: Når kropper som blir funnet stappet i en tønne blir identifisert som en aktor og en sheriff som jobbet med en voldtekts- og drapssak med Ducky for 10 år siden, tror Gibbs at Ducky kan være det neste målet.